We begrijpen dat je soms van gedachten verandert en een product wil ruilen of retourneren. We willen dit proces zo eenvoudig mogelijk maken voor jou. Hieronder vind je informatie over ons retourbeleid, het ruilen van producten en hoe we omgaan met terugbetalingen.
Retourneren
Als je niet tevreden bent met een aankoop die je bij ons hebt gedaan, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn en €6,95 bedragen. Dit zijn de volledige retourkosten.
Aankopen kunnen alleen worden geretourneerd in de originele, onbeschadigde verpakking. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te beoordelen, dan kunnen we deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.
Hoe dien ik een retouraanvraag in:
-
Log in op je account:
-
Vul je e-mailadres in en klik op Doorgaan.
-
Open de e-mail van onze winkel en kopieer de zescijferige verificatiecode.
-
Ga terug naar de webshop en voer de code in.
-
-
Klik op de bestelling waarvoor je een retour wilt indienen.
-
Selecteer de items die je wilt retourneren (indien er meerdere zijn).
-
Kies een retourreden en voeg eventueel een opmerking toe.
-
Klik op Aanvraag indienen.
Na het aanmelden van de retour heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Na ontvangst van het geretourneerde product heeft onze webwinkel vervolgens 14 dagen de tijd om het orderbedrag, inclusief de verzendkosten, terug te storten.
Retouradres:
Kids-Plus
Bourgondischelaan 30U
2983SH
Nederland
Ruilen
Wil je een product ruilen voor iets anders? Dan kun je het huidige product retourneren volgens ons retourbeleid en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.
Terugbetalingen
Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd, starten we de terugbetaling.
De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als waarmee je de bestelling hebt geplaatst. We streven ernaar om deze binnen 5 dagen na ontvangst van het geretourneerde product te verwerken. Houd er rekening mee dat het afhankelijk van je bank of creditcardmaatschappij wat langer kan duren voordat het bedrag zichtbaar is.
Beschadigde of verkeerd geleverde producten
Heb je een verkeerd product ontvangen of is het product beschadigd? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@kids-plus.nl en vermeld je bestelnummer en de aard van het probleem. We lossen dit graag snel voor je op.
Scholen, Kinderdagverblijven & Peuterspeelzalen
Scholen, kinderdagverblijven en peuterspeelzalen hebben bij ons de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Neem hiervoor gerust contact met ons op via info@kids-plus.nl.